Z pewnością słyszałeś o zarabianiu w internecie, lecz uważałeś, że to nie dla ciebie, bo nie znasz się wystarczająco na informatyce, bo nie masz dość pieniędzy na start, bo boisz się że stracisz czas i swoje pieniądze. To tak, jak ja. Dobra wiadomość - projekt FAMILO jest więc dla ciebie. Ja już wystartowałam, spróbuję teraz pokazać ci jakie to proste i jakie stwarza szanse nam, osobom bez kapitału i bez biegłej znajomości komputera.

piątek, 18 stycznia 2013

DLACZEGO FAMILO?

Witaj na moim blogu poświęconym niezwykłemu projektowi, jakim jest familo.
Dlaczego uważam, że jest to projekt niezwykły?
Jest wiele powodów, ale dla mnie jeden ma zasadnicze znaczenie - nie potrzebuję nadzwyczajnych umiejętności by w nim uczestniczyć. Nie muszę biegle posługiwać się komputerem, nie muszę znać języków programowania. Wystarczy mi podstawowa znajomość obsługi komputera, umiejętność poruszania się w sieci i to w zasadzie wszystko. Zatem zapraszam.

***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz