Z pewnością słyszałeś o zarabianiu w internecie, lecz uważałeś, że to nie dla ciebie, bo nie znasz się wystarczająco na informatyce, bo nie masz dość pieniędzy na start, bo boisz się że stracisz czas i swoje pieniądze. To tak, jak ja. Dobra wiadomość - projekt FAMILO jest więc dla ciebie. Ja już wystartowałam, spróbuję teraz pokazać ci jakie to proste i jakie stwarza szanse nam, osobom bez kapitału i bez biegłej znajomości komputera.

niedziela, 27 stycznia 2013

NIC NIE MUSISZ.

Sama rejestracja nie zobowiązuje cię do niczego. Jeśli nie zechcesz, nie musisz nic robić - nie musisz niczego kupować, nie musisz polecać programu familo znajomym, tylko że wówczas nie będziesz też czerpał profitów z przynależności do naszej społeczności konsumenckiej. Jednak nawet wtedy familo cię nie wykreśli, chyba że sam zechcesz się wyrejestrować. Od czasu do czasu na swoją pocztę otrzymasz newsletter, z którego też w każdej chwili możesz zrezygnować klikając w określony link.

Jak widzisz, przystępując do programu familo nie ponosisz żadnego ryzyka. Jestem przekonana, że w miarę poznawania zasad funkcjonowania programu, będziesz doń coraz bardziej przekonany. Tak było i ze mną.
Początkowo dość sceptyczna, zarejestrowałam się z ciekawości, bo skoro niczym nie ryzykuję, to czemu nie spróbować. Po rejestracji zajrzałam do sklepu i stwierdziłam, że nie uzbieram towaru dla siebie na 150 zł, tak by przesyłka była zwolniona z opłaty. No, chyba że na siłę bym coś dobierała... Ale przecież nie o to chodzi. Wycofałam się więc ze sklepu i na jakiś czas zapomniałam o familo.
Po ok. dwóch tygodniach otrzymałam newsletter, który sprowokował mnie do ponownego wstąpienia do sklepu. Zaczęłam na próbę wrzucać do koszyka produkty, których zwykle używam i - o dziwo - okazało się, że bez trudu dobiłam prawie do dwustu złotych! Cóż było robić? Zatwierdziłam zamówienie, zaraz zrobiłam przelew i po dwóch dniach kurier z paczką stanął pod moimi drzwiami.
Od tego czasu co miesiąc robię zamówienie i nie sprawia mi to najmniejszego kłopotu. Przeciwnie, znajduję w tym nawet sporą przyjemność.
Zarejestruj się teraz, by również doświadczać tej frajdy :)
***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz