Z pewnością słyszałeś o zarabianiu w internecie, lecz uważałeś, że to nie dla ciebie, bo nie znasz się wystarczająco na informatyce, bo nie masz dość pieniędzy na start, bo boisz się że stracisz czas i swoje pieniądze. To tak, jak ja. Dobra wiadomość - projekt FAMILO jest więc dla ciebie. Ja już wystartowałam, spróbuję teraz pokazać ci jakie to proste i jakie stwarza szanse nam, osobom bez kapitału i bez biegłej znajomości komputera.

sobota, 19 stycznia 2013

INNY POWÓD

     Czy próbowałeś kiedyś coś sprzedawać? I jak ci poszło? No właśnie. Ja takie próby podejmowałam już kilka razy - z tym samym skutkiem. Obiecałam sobie, że już nigdy niczego nie będę sprzedawać. Nie chcę! Nie umiem! Nie lubię! Familo umożliwia mi początkowo oszczędzanie, a następnie zarabianie bez potrzeby sprzedawania czegokolwiek.
       Filmik przedstawia prezentację możliwości zarabiania na kosztach życia :



Jeżeli projekt ci się spodobał, spróbuj swoich sił. 

 ***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz