Z pewnością słyszałeś o zarabianiu w internecie, lecz uważałeś, że to nie dla ciebie, bo nie znasz się wystarczająco na informatyce, bo nie masz dość pieniędzy na start, bo boisz się że stracisz czas i swoje pieniądze. To tak, jak ja. Dobra wiadomość - projekt FAMILO jest więc dla ciebie. Ja już wystartowałam, spróbuję teraz pokazać ci jakie to proste i jakie stwarza szanse nam, osobom bez kapitału i bez biegłej znajomości komputera.

wtorek, 22 stycznia 2013

PACZKA

W ubiegłym tygodniu złożyłam zamówienie w sklepie familo, wczoraj przyszła paczka.





Świetnie zapakowana, wszystkie szklane pojemniki dokładnie zabezpieczone przed uszkodzeniem, artykuły chemiczne dodatkowo opakowane folią.

 (Moje szczurki od razu sprawdziły zawartość paczki)

Tak wyglądały moje zakupy, które kurier wniósł na drugie piętro, czyli pod moje drzwi. Trochę było mi go szkoda, bo kapkę się zasapał, ale to jego praca :).



W paczce znajdowała się faktura opiewająca na 221,69 PLN.






Ponieważ zakupy robię regularnie co miesiąc, otrzymam zwrot 2% tzw. bonus lojalnościowy.
Ponieważ zrobiłam zakupy za ponad 200,00 PLN, otrzymam zwrot 4% powyższej kwoty. Łącznie 6% zwrotu . A więc - za zakupy w lutym zapłacę o 13,00 PLN mniej.
Mam poczucie, że racjonalnie wydałam pieniądze.

Ty też tak możesz. Wystarczy się zarejestrować. Kliknij tutaj.

Edycja: Sposób naliczania bonusów za zakupy uległ zmianie. Na czym obecnie polega zobaczysz w dalszych postach.

***


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz