Z pewnością słyszałeś o zarabianiu w internecie, lecz uważałeś, że to nie dla ciebie, bo nie znasz się wystarczająco na informatyce, bo nie masz dość pieniędzy na start, bo boisz się że stracisz czas i swoje pieniądze. To tak, jak ja. Dobra wiadomość - projekt FAMILO jest więc dla ciebie. Ja już wystartowałam, spróbuję teraz pokazać ci jakie to proste i jakie stwarza szanse nam, osobom bez kapitału i bez biegłej znajomości komputera.

środa, 29 października 2014

WYMARZONY SKLEP?

Wyobraź sobie, że jest taki sklep, w którym sprzedawca zwraca ci część pieniędzy, którymi zapłaciłeś za zakupy. Na przykład zrobiłeś zakupy za 200,00 zł, a pani w kasie mówi:
- Pan tu zawsze kupuje, to ja panu oddam część marży, a pan powie znajomym, żeby też tu przyszli na zakupy, to oni również będą płacili mniej.
I podaje rachunek opiewający na n.p. 187,30 zł.
Czy nie powiedziałbyś swoim bliskim o takim sklepie?
Po jakimś czasie za te same zakupy zapłacisz 150,00 zł, a za następny miesiąc czy dwa, 120,00 zł.
Czy byłbyś skłonny powiedzieć o tym sklepie swoim znajomym? Czy oni nie chcieliby także skorzystać z takich rabatów?
Jak daleko byłbyś skłonny iść do sklepu, który tak docenia swoich klientów? Kilometr, dwa? A co pomyślałbyś o koledze, który dobrowolnie zrezygnowałby z zakupów w tym sklepie?
- Nie, wiesz, ja się w takie rzeczy nie bawię, to na pewno jest jakieś oszustwo, ktoś sobie nabija kabzę twoim kosztem.
Ty na to:
- Ale przecież ja już od dwóch lat robię tam zakupy i nigdy nikt mnie nie oszukał. Przeciwnie, mam z tego same korzyści. Moja siostra też, sąsiad i kolega z pracy tak samo.
- No tak, ale jak sklep padnie to co?
- To co? Co mogę wtedy stracić? Stracę tylko możliwość robienia zakupów w tak korzystnych cenach. Tego naprawdę byłoby mi żal.

 Familo jest właśnie takim sklepem, w którym ja z powodzeniem od dwóch lat co miesiąc robię zakupy. I nie muszę doń chodzić dwa kilometry, bo mam go w swoim domu, w swoim pokoju, na swoim biurku. Płacę przelewem i za dwa, trzy dni kurier przynosi mi paczkę do domu. 

Przykładowe zakupy zrobione w Familo:

 Faktura za zakupy przedstawione na fotce powyżej:

Ponadto sklep fantastycznie się rozwija, z miesiąca na miesiąc przybywa towaru, i choć wizualnie sklep przedstawia się skromnie, to przecież nie szata jest w tym przypadku najważniejsza.

Nie zastanawiaj się dłużej i dołącz do społeczności konsumenckiej Familo klikając w poniższy link:
  http://www.familo.com/r/pariscope-3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz