Z pewnością słyszałeś o zarabianiu w internecie, lecz uważałeś, że to nie dla ciebie, bo nie znasz się wystarczająco na informatyce, bo nie masz dość pieniędzy na start, bo boisz się że stracisz czas i swoje pieniądze. To tak, jak ja. Dobra wiadomość - projekt FAMILO jest więc dla ciebie. Ja już wystartowałam, spróbuję teraz pokazać ci jakie to proste i jakie stwarza szanse nam, osobom bez kapitału i bez biegłej znajomości komputera.

sobota, 1 marca 2014

ŻAL MI...

Żal mi osób, którym ok. dwa tygodnie temu proponowałam przystąpienie do programu Akademii Familo, a które nie skorzystały z tej szansy. Może bały się zaryzykować 200,00 zł...?

Na poniższym zdjęciu widać ile bonusów zgromadziłam w ciągu kilku dni od startu programu.


Po kilku następnych dniach pula moich bonusów wzrosła do 26. Bonusy są wyrażone w punktach, a 1 punkt = 1,00 zł, czyli po dwóch tygodniach trwania programu otrzymałam 26 x 60,00 = 1560,00 zł.
Tutaj bonusy z ostatnich dni:


A to dopiero początek. Dzięki dotychczas wypożyczonym szkoleniom czekają mnie jeszcze 94 bonusy.
Jednak i na tym się nie skończy, ponieważ nadal będę wypożyczać szkolenia, więc bonusów wciąż będzie przybywać.
Ile mnie to kosztowało? Za 4 pierwsze szkolenia zapłaciłam 200,00 zł. Za każde następne przelewałam z konta bankowego po 5,00 zł. Resztę pokrywały wpływy z bonusów. W ten sposób moje oszczędności zmniejszyły się o 380,00 zł. Już zyskałam 1560,00 zł, a w kolejce czeka 5640,00 zł.
Mam pytanie: Gdybym te 380,00 zł zostawiła na koncie bankowym, kiedy mogłabym się spodziewać podobnych zysków?
To co opisałam powyżej, to tylko bonusy za wypożyczenie szkoleń. Nie zapominajmy jednak, że wszystko to odbywa się w ramach Familo. Przysługują mi więc również profity z tytułu cashback'u, bonus lojalnościowy i premia z obrotu grupy.
Wszystkie te należności mają być naliczone do dnia 10/03/br, przedstawię je więc w poście po tym terminie.
O kolejnych profitach napiszę za kilka dni, gdy zrobię kolejne zakupy w sklepie Familo . Myślę, że faktura będzie interesująca :)
Wciąż można skorzystać z szansy, jaką oferuje Familo. Dzisiaj wypożyczone szkolenia przyniosą zysk z pewnym opóźnieniem, jednak przyniosą. Te same pieniądze trzymane na koncie bankowym w tym samym czasie przyniosą ledwo zauważalne grosze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz